星期一, 3月 02, 2009

三十戒

新版三十戒:

1. 行街時挽著我手行在我身後,小鳥依人嘅感覺好好。
2. 揸車切線時唔好幫我望盲點。
3. 如果我覺得值嘅嘢,俾多多錢都唔覺貴。
4. 粗口,都係留返响牀上先好講。
5. 聽我話,著你瞓覺就去瞓;
6. 企就企;
7. 坐就坐。
8. 最怕刻意減肥甚麼都唔食。
9. 中意食嘢嘅女仔最可愛。
10.當我縱容你時,可唔可以唔好咁易俾我得逞?
11. 一個月果幾日就唔好食雪糕啦。

其實,邊有咁多戒條吖。兩個人從相遇到相愛真係好難,如果真係好愛一個人,所有理想化嘅戒條都會拋諸腦後,因為,用理想化去規範感性嘅愛情,跟本無可能。所以我覺得,兩個人互相欣賞互相尊重,就已經係最好。

回想以前用反話去表達港男無風度嘅表現,又真係幾過癮,多謝Hana同我揾返當日嘅心情。總係覺得,以前寫Blog比現在好玩,多些交流,博客間多些默契,彼此嘅觀點唔同,亦會開名理性討論,無咁多匿名老鼠。

如果,硬係要為愛情加上戒條嘅話,我認為除咗歌都有得唱嘅第一戒「別要張開雙眼」之外,另一條最好嘅,就係「如果有日唔愛我時唔好唔話俾我知」。