星期六, 5月 02, 2009

聰明

下午難得和細妹吃二人午飯,談東談西,忽然說到友人的頭腦,然後自言一句:「唔知道點解佢會生得咁聰明…」當然,說這一句,通常也不是要一個確實答案,因為聰明與否是與生俱來的。但是,從事醫療行業的細妹可以從遺傳學分析。

可知道,決定人類性別的基因,是第二十三對染色體。

男人第二十三對染色體的排列,是XY。

而女人第二十三對染色體的排列,是XX。

卵子只帶X染色體;而精子則帶有X或者Y染色體。

所以,決定孩子性別的關鍵,是男人。

「家嫂,你入咗門咁耐,男丁一個都無出,但女就出咗十八個,依家我哋唔係想開高爾夫球場,我哋只係想繼後香燈咁啫,你話你仲唔係我家嘅剋星?!」其實,這等難為了家嫂的指控,是錯誤及不公平的。

孩子染色體的組合,是精子和卵子染色體的結合。

但這和頭腦有甚麽關係呢?關係就大了,因為遺傳頭腦的基因,只存在X染色體裡。

換句話說,女人擁有XX染色體,即是女人可以遺傳父親或母親的頭腦。父母親任何一方聰明,女兒也是聰明的。

而擁有XY染色體的男人,只可以遺傳母親的頭腦,而不能遺傳父親的。父親聰明,Oh Sorry~ 呀仔無你份,下世投胎做女人啦。

「哦… 根據呢條方程式計算,咁即係女性喺比例上確實係比男性聰明。」

「係,可以咁講。所以你聰唔聰明,都係睇呀媽。不過,你都知呀媽呢… 哈哈哈…」

「哈哈哈…」

…我也笑了,不過,是苦笑。