星期三, 3月 07, 2007

良好服務

同一班死黨老友出街食飯,一路吹水一路食,就算啲食物係幾咁難食都好,只要食得窮兇極惡不拘禮節,都可以食得開心過癮。

食得窮兇極惡,即係話唔理啲食物嘅價錢同份量,抑或「了能」唔「了能」,想食咩就叫咩,一於同班老友出錢又出命,食到有今晚無明天,做隻飽鬼再上路。

食得不拘禮節,即係話劈埋啲乜鬼餐枱禮儀喺一邊,無論你大啖細啖用刀用叉用筷子用手飛象過河都無所謂。客氣?對老友要客氣嗎?

白灼基圍蝦,搣開個蝦頭一啜,蝦膏即時啜上腦,再搣蝦殼,沾豉油,極品。

一手拎起隻充滿黄油膏嘅蟹脚,大啖咬落去,啜咗啲蟹膏同蟹肉落肚,然後再吐番啲蟹殼出嚟,暢快。

但係喺呢個時候,怪事通常都會出現。

唔知你有無試過,當你正在好專心咁吐番啲蟹殼响隻茶杯碟嘅時候,十次有九次都會有隻手突然响你身邊伸出嚟,攞走你隻茶杯碟,然後隻手又會自動將一隻新嘅茶杯碟擺番喺你面前,等你可以繼續「LUR」骨?

當火某遇到呢種良好服務態度嘅時候,就一定會扯火。

唔係話幫個客換骨碟唔啱,而係,要睇時候。

侍應幫客人換骨碟,應該係公司政策,好讓客人從呢種良好嘅專業態度中感受到尊重體貼關懷賓至如歸。

但係,當「LUR」緊骨嘅時候嚟換碟,火某就完全感受唔到體貼關懷喎,因為我覺得你响度騷擾緊我享受食物,簡直係唔尊重。

侍應要專業,要識得為客人設想,就請等客人食完一道菜之後先至好同佢哋換碟。機械式嘅所謂禮貌工序,只會令人討厭。

下次再遇到呢個情況,火某就會學蔡瀾先生嘅反應,同個侍應講:「叫你老闆嚟,順便叫佢換埋你。」