星期日, 3月 25, 2007

神秘傳聞

喺好耐以前,火某有位好抵死嘅朋友講咗個傳聞俾我聽。今日,火某唔想太用腦,所以就抄抄寫寫講故仔,將呢段傳聞同大家分享分享。或者會有人曾經聽過呢個傳聞,聽過嘅就skip啦。不過,講之前點都要整番段聲明先:

以下故事內容純屬傳聞,如有雷同實屬巧合。
以下故事內容含有色情成份,意識極度不良,Viewer discretion is advised。
以下故事內容含有種族歧視成份,不喜勿看。

非洲,一個充滿神秘的地方,是世界各國探險家為之傾心嘅樂園。

某年,三位分別來自日本、美國同印度嘅探險家相約一齊去非洲探秘。以佢哋咁多年嘅探險經驗,無論遇到幾咁惡劣嘅環境都可以應付得嚟,所以,佢哋對呢段遊程充滿期待同信心。

非洲地域荒無,天氣悶熱,森林裡猛獸蛇蟲鼠蟻極多,一般人都會很難適應呢度嘅環境。但係呢三條探險發燒友,好快就適應咗非洲嘅環境氣候,全程無涼沖都唔係問題,醃蟹醃足成個月都係等閒事。佢哋心裡最驚嘅,就係瞓瞓吓覺果時有啲獅子老虎出現,如果真係遇到嘅話就真係實死無生啦。

好好彩,呢三隻腥蟹都未曾俾啲猛獸襲擊過,可能係太腥嚇走晒啲獅子老虎嘅關係啦。

呢一日,呢三隻蟹喺個原始森林裡發現咗一條村莊,佢哋就好興奮咁衝去條村到同班土人What’s up What’s up一番。

呢班土人見到呢三條生番,初頭都有啲愕然,但係到最後,佢哋對呢三條友都放低咗戒心,仲好熱情咁款待佢哋添。

是日晚上,呢班土人帶呢三條友去個火爐旁邊,呢三條友一睇,嘩,乜咁多土人咁俾面出晒嚟呀,今晚呢餐晚餐一定係好豐富嘞,熊掌豹膽虎鞭鹿尾巴一定無走雞。

當佢哋仲流緊口水嘅時候,突然間,呢班土人就圍住佢哋,然後用一支支嘅長茅指住佢哋。

呢三條友依家先意識到佢哋走咗入一個食人族部落,佢哋正係呢班土人今晚嘅晚餐。

呢三條探險家,點會俾自己死得咁容易吖,於是就同呢班土人講數,兼且大吵大鬧,要見族長云云。

食人族族長最後都肯出嚟見佢哋,呢三條探險家見機不可失,就同族長猛開條件,又送呢樣又送果樣,希望族長能網開一面,放佢哋一條生路。

族長諗咗一陣,就突然間解開自己嘅褲頭帶。細心啲睇,嘩嘩嘩,條褲頭帶其實係族長嘅…嘅… 足足有廿寸長!

族長然後同呢三條友講,如果你哋三個夾埋有我咁長嘅話,你哋就走啦。如果無嘅話,你哋就,嘿嘿嘿…

難得有機會唔駛死,印度佬於是就一馬當先,除咗自己條褲,哇,有十一寸,厲害厲害。

然後到美國佬,除褲一睇,好傢伙,有八寸喎。印度佬同美國佬都鬆咗一口氣,然後一齊用好老定嘅眼光望向日本仔。

佢哋淨係見到條日本仔伸咗隻手入褲內,扭扭擰擰,面有難色,尷尷尬尬,想除又唔除咁,印度佬同美國佬都開始擔心。

日本仔終於除褲,哇,真係險過剃頭呀大佬,啱啱好一寸,短小小都無命呀陰9公!

就咁,呢三條大命嘅探險家就襯族長未改變主意之前,即刻著草。

出咗食人族村落範圍後,印度佬同美國佬就開始責怪日本仔,話爭啲俾佢累死,嚇親佢哋云云,一路怨,一直都無停過。

日本仔終於忍唔住,同印度佬美國佬講:「好囉喎,話夠未呀?你哋應該感激我嘅聰明機智就真,你哋睇唔到我响除褲之前喺度猛咁捽咩!?」