星期六, 3月 17, 2007

不惜一切

火某雖然於年幾前轉了工作部門,但仍然同舊部門關係密切,工作範疇也須要兩邊走,可謂全天候打雜一名,打遍天下豬頭骨。前日,舊部門阿頭Jeff來電,要求火某放下手頭上所有的工作,全力應付一單新工程。

火某原本跟開的工程,是一所有眼有蜜蜂又姨媽到的電腦開發商,並安排於下星期開始工作。

最近,公司同本國一間大型家居設備連鎖店簽了合同,本月生效。該連鎖店分店眾多,而地點又分散得很,以現在公司工程人員的數目和工作量來看,一定應付不來。

其實在這個星期,火某和同事Jim已經全力應付這單工程。但是這間家居設備店的分舖著實太多,而且Jim亦於下星期休假,所以,人手短缺的問題出現了。

但是,電腦開發商又財雄勢大,又不可貿然得罪。

於是,火某在電話中回答舊部門阿頭Jeff,說不可能推掉下星期的工程,因為會帶來極大的麻煩,Jeff說嘗試再安排吧,然後掛線

今日返公司交Timesheet時,經過Jeff房門口,他便叫火某入房。

「Crane, let me explain the situation to you, we have to get this job done by the end of March, AT NO COST! 」

不惜一切任何代價也要把這項工程於四月前完成,這麽嚴重?火某心想這張合同定是天文數字,甚至比電腦商的更大,所以亦不敢再次推搪,唯有要得罪姨媽到的電腦商,把工程延期。

看來,公司今次真是不惜一切地要火某硬食姨媽巾了。

丟架

初中時候,有位同學仔想挑戰老師,於是舉手企起身發問一D帶有留難性嘅問題,點知佢功力未夠,被老師指正番轉頭。呢位同學仔呢,就覺得好難落台所以要包拗頸死撐,同老師僵持咗好耐,拖咗好耐時間,而一眾嘅同學仔又開始議論紛紛,終於有一位同學嗌咗句出嚟:「喂,你講聲sorry跟住坐番底咪算囉!」當時,全班男男女女同學都捧腹大笑。

「面,係要人俾;但係,架,係自己丟嘅。」

好同意周星馳呢句對白。人,有好多戇居嘢都係自己攞嚟出醜嘅。不過咁,邊有人一生出嚟就咁醒,識得寫個「醜」字吖?所以呢,出醜唔係問題,最緊要係知道自己衰乜同埋肯承認自己嘅不足,「哈哈哈」笑三聲輕輕咁帶過咪算囉,人哋見到仲會覺得你EQ高添。一味死撐東拉西扯又要扮有型有款有性格,咪自己攞架嚟丟。如果下一代又有樣學樣嘅話,咁就… 唉。D人成日話新一代嘅後生唔識禮貌目中無人,其實關佢吔咩事吖?罪魁禍首,其實咪係教育佢哋果班人,同埋一D懶有型嘅父母,囉。