星期六, 3月 01, 2008

大懶神功

火賢姐,我練緊大懶神功。
__________

小朋友憶憶,我慼慼
我鬱鬱,皆因你封筆
__________

睇番自己嘅舊文,點解我以前會寫到論文嘅呢吓?
__________

寫blog對我嚟講,係互動嘅。讀到你寫乜,攞到靈感就寫。我讀,因為我想認識你。我寫,因為我不甘寂寞。
__________

咩事呀!一個二個話走就走!
__________

依家嘅後生,成日話計唔掂條數結婚生仔。回想起以前,老豆揾錢唔多,長期响貧窮線以下玩浮潛,仲要孭住一個老婆揪住兩條化骨龍,咪一樣游到上岸。咩事呢依家?
__________

自問凡人一名,早早就應該聽聖人嘅勸喻,唔好睇明星相。死啦依家,出事喇,WINAMP次次播到孖女嘅歌我都會skip,唉…

有好多人都話無幫襯過楊生嘅產品,究竟,呢個point係想表達啲乜?說穿了,只不過係想表達自己聰明眼光獨到,並不會被既儍既天真嘅包裝呃到,而自己乃係一股污泥中嘅清泉。

評論別人虛偽,無需借人哋嘅種種把自身抬高。
__________

唔要Wii,我要PS Three!
__________