星期五, 3月 07, 2008

遺忘之火

講開睇blog,我blogroll啲blog我真係會一日睇幾次。呢啲blog有咩咁吸引到我一日睇幾次呢,除咗見解精僻言之有物外,仲有留言版同一啲好主觀嘅因素,呢啲主觀因素包括blog主嘅生活瑣碎事呀、感受呀、幻想呀、烏龍事呀、隱喻故事呀、愛情事呀、照片呀、歌喉呀、甚至性事…咳咳…等等,睇完後,都覺得同blog主有咗好生活化嘅交流咁,姑勿論留言係長篇嘅理性討論,抑或係一兩句佻皮話或閒話家常,都會有同blog主嘅距離拉近咁嘅感覺,呢個就係blogging吸引人嘅地方。
.....

探討社會問題,無疑係高質素嘅blogging材料。但如果全個blog都淨係以此為材,感覺就好似睇報紙咁,少咗份屬於人性交流嘅温暖感。
.....

有時我諗,我欣賞人啫,或者人哋跟本就不屑有我呢一個讀者。就好似有啲大牌明星咁,明明係唱歌做戲俾人睇嚟謀生,但又睇唔起果班用真金白銀支持佢嘅觀眾粉絲。
.....

大牌明星有咁嘅心態,係因為佢哋認定咗自己係處於一個地位比大部份人高嘅位置,先至可以睇唔起人。
.....

高班嘅搖滾音樂人,除咗期待遇到真正識得玩搖滾音樂嘅高質聽眾外,仲會希望利用自己嘅音樂,去薰陶一啲唔識得音樂但又對搖滾音樂有興趣嘅樂迷,一視同仁,唔會嫌棄每一位支持佢哋嘅人。
.....

有高質素嘅音樂,但音樂人無高質素嘅心境,就係先前提過嘅大牌明星。
.....

大鐵鎚成日話自己白字連連文又寫到好似成pat屎咁,唔明點解啲人仲咁鍾意睇佢。喂,我一日睇你十次,你咁講,咪即係話我好鍾意食屎?!我好hurt果噃!
.....

我唔希望話我自己寫啲嘢爛,咁樣,我太對唔住每日都有嚟嘅朋友。
.....

希望契媽寫番「夕陽西下」。
.....

依家契媽寫啲嘢,好似睇報紙咁,好冷冰。
__________

果十個少年,上完庭後仲嬉皮笑臉,不知悔改。
呢篇,睇到我想打人,初次咁撑呢位blog主
呢篇,睇到我想喊,初次同呢位blog主打聲招呼。