星期五, 3月 28, 2008

楚楚動人

深夜時份,當我用緊電腦,我在乎果隻楚楚有時會走去我後面張梳化背枕上面瞓覺,好鬼可愛,呢隻貓貓真係好黐人。

大約四年前,我去接小虎返屋企時,順便响breeder間屋睇吓其他貓仔。當時,正當其他貓仔周圍攪攪震嘅時候,有一隻白毛橙紋嘅貓仔好靜咁走咗上我大脾度坐。我問breeder有關呢隻貓嘅嘢,佢話呢隻貓大過小虎廿幾日,係佢响另一個breeder度買番嚟配種嘅。由於呢隻貓好乖,所以對佢印象好深。呢隻貓,當然係楚楚啦。

「好啦楚楚,我要帶小虎走啦,同佢講聲拜拜啦好無?小虎呢?走咗去邊呀…」

「砰!」

「……」

响果日同楚楚道別後,我就無再去探過佢,只係响breeder個網頁度睇佢啲相。後來楚楚生咗一竇貓仔,好靚架佢哋,有一隻仲响幾個蘇格蘭摺耳貓貓展中大出風頭。做呀媽嘅楚楚,都可算老懷安慰囉。

我知道,breeder通常都會响貓女三歲嘅時候俾佢退休,幫佢揾番頭好人家,等佢可以安享晚年。當楚楚兩歲半時,我就聯絡breeder話希望楚楚退休後可以收養埋佢,始終,我仍念念不忘當年既天真且儍嘅佢坐過我大脾仔,我覺得同佢係有點點嘅緣份。

愛貓嘅人,大多都會提倡去愛護動物協會度領養貓貓。當年未決定買小虎之前,我曾流連愛護動物協會無數次,最後睇中咗一隻三歲大嘅灰毛貓。當我申請領養時,協會個審批員因為一個好白痴嘅理由拒絕咗。當我搞掂咗呢個白痴理由嘅時候,隻灰貓又俾人領養咗。一氣之下,我就走咗去breeder度睇貓,卒之買咗小虎返嚟。

幾個月後,breeder拎咗楚楚去做絕育手術,之後我就帶咗佢返屋企。當時嘅楚楚,又瘦,毛又疏落,鬼咩,同十幾隻貓一齊爭食,想肥想靚都幾難。楚楚嚟到後,慣性好明顯同小虎唔同。小虎三餐定時,滋油淡定。而楚楚呢,隨時行過貓兜就食,食得都幾擒青架,梗係當時迫出嚟嘅慣性啦,食得慢?等聽朝啦呀姐。

依家嘅楚楚,已經唔會坐人大脾囉,佢只係會跟住人周圍行,享受人撫摸佢,但抱抱就唔得,不過佢永遠都唔會攻擊人,純到死。有時當小虎發脾氣時,會追住佢通屋走。一日食好多餐,仲會食到啲糧周地都係。不過,佢確實係靚咗,毛又厚咗鬆軟咗,而且身體仲日漸膨脹。

「楚呀楚,你又食嘢?你睇吓你,肥到襪都著唔落啦(註)!」


註:「肥到襪都著唔落」出自賭王何生,用嚟形容地產商嘅財政狀況。